Vavien

Tür : Komedi / Dram
Gösterim Tarihi : 18 Aralık 2009
Yönetmen : Yağmur Taylan  Durul Taylan
Senaryo : Engin Günaydın
Yapım : 2009, Türkiye

Oyuncular

Engin Günaydın , Binnur Kaya , İlker Aksum  , Settar Tanrıöğen , Serra Yılmaz

Otomatik kapıyla başlayan film,sonrasında o kapıyı yaptırma nedenini anlıyoruz.Dahada sonrasında o nedeninde nedenini görüyoruz.
Anlıyıcagınız Celal'in yaptığı ve yapacakları üzerine bir film.
Bana görede en büyük sorun bu yaptığı ve yapacaklarının sıralamasında ve inandırıcılıgında.
Celal eşini,nefret ettiği için mi?,başkasını sevdiği için mi? veya parası için mi öldürmek istiyor?Burası tam olarak anlaşılmıyor.
Gerçi film içersinde bunu çokta merak etmiyorsunuz.Çünkü film polisiye suç tarzında değil.Bunlar neden bende soru işareti olarak kaldı derseniz.Filmin finalinde aldığı hal yüzünden.Bütün her şeyin yoluna girme şekli anlamsız geldi bana.Yada ben anlamadım.
Bunları söylemem filmin kötü olduğu anlamına gelmesin.Ben beğendiğim filmler hakkında daha detaycı yazarım:)
Evet filmi beğendim.Özellikle yönetmenleri ve oyunculukları.
Filmin yapısını,konusunu,her şeyini Binnur Kaya'ın karekteri çok güzel özetliyor.Gülermisin ağlarmısın tadında,kara komediye iyi bir örnek.
Farklı tatda bir Türk filmi izlemek isterseniz tavsiye ederim.
Google Plus Paylaş

Hakkımızda Cemil Tüyloğlu

Merhaba.Site içersinde bulunan bütün paylaşımlar bize aittir.Kendi sitenizde veya sosyal ağınızda paylaşabilirsiniz.Sizden tek ricamız,paylaşımlarınızda bizi kaynak göstermenizdir.Keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle.

0 yorum: